loading...
بهترین گوشی های روز دنیا
تمامی برند گوشی های دنیا

* برای نگاه کردن به گوشی های هر برند روی آن ها کلیک کنید *





    Acer        Allview        Amoi        Archos        AT&T      



BenQBirdBLU        Casio        Celkon


   

   Dell        Ericsson        Gigabyte        Haier        HTC



                                  i-mate        Icemobile        iNQ    Karbonn     Lenovo



 Maxon        Meizu        Microsoft        Mitsubishi        Motorola      



NEC        NIU        O2        Orange       Panasonic

                                                        


      Parla        Plum        Qtek        Samsung        Sewon



     Siemens        Sony        Spice        Tel.Me.        Thuraya   



   Unnecto        verykool        Vodafone        XCute        Xolo



                                ZTE        Alcatel       Amazon        Apple        Asus



Benefon        BenQ-Siemens        BlackBerry        Bosch        Cat



Chea        Emporia        Eten        Garmin-Asus        Gionee



HP        Huawei        i-mobile        Innostream        Jolla



Kyocera        LG        Maxwest        Micromax        Mitac



Modu        MWg        Neonode        Nokia        Oppo



Palm        Pantech        Philips        Prestigio        Sagem



Sendo        Sharp        Sonim        Sony Ericsson        T-Mobile



Telit        Toshiba        Vertu       VK Mobile        WND




****


علیرضا امیری بازدید : 61 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (1)




 

نوکیا یک شرکت چند ملیتی در حوزه ارتباطات می‌باشد که برروی نقاط کلیدی مخابرات سیمی و بیسیم تمرکز کرده‌است. در نیمه دوم سال ۲۰۰۷ نوکیا حدود ۳۸٪ از بازار موبایل را در اختیار داشت اما این سهم روند نزولی به خود گرفت بگونه‌ای که در سال ۲۰۱۱ سهم نوکیا به ۲۳٪ کاهش و بعد از سامسونگ در رتبه دوم قرار گرفت.
این شرکت لوازم و تجهیزات مورد نیاز تلفن ثابت، ISDN، دسترسی به پهن‌باند، VoIP و WLAN را نیز تولید می‌کند.






ساختمان اصلی نوکیا در شهر اسپو یک شهر در نزدیکی هلسینکی، پایتخت فنلاند، قرار دارد. مراکز تحقیقات نوکیا در سراسر جهان از قبیل پکن، بوداپست، بوخوم، پالو آلتو، کالیفرنیا و کمبریج، ماساچوست قرار دارند. کارخانه‌های بزرگ نوکیا در سالو، فنلاند؛ پکن، چین؛ دونگ‌گوآن، چین؛ چنای، هند؛ کوماروم، مجارستان و منطقه روهر در آلمان قرار دارند.
در سپتامبر ۲۰۱۳، مایکروسافت گفت که بخش تولید گوشی‌های این شرکت را خواهد خرید.






هر چند این شرکت بازار بسیار بزرگی از گوشی های تلفن همراه را در ایران در دست دارد اما سیاست های این شرکت در کمک به دولت جمهوری اسلامی ایران در مورد تهیه وسائل شنود مخابراتی و همچنین ابزارهای ایجاد پارازیت بر روی شبکه های تلویزیونی ماهواره ای باعث بروز برخی عکس العملها در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی شد.

 

*برای دیدن گوشی های (Nokia) به ادامه ی مطلب بروید*

 

*با تشکر از (ویکی پدیا)*





علیرضا امیری بازدید : 62 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)




 

گروه سامسونگ (به کره‌ای: 삼성그룹) مجموعه‌ای متشکل از نزدیک به ۸۰ شرکت، و بزرگترین مجموعه تجاری-صنعتی در کره جنوبی است. این گروه از شرکت‌های فعال در زمینه‌های مختلف از قبیل صنایع الکترونیک، صنایع شیمیایی، کشتی‌سازی، بیمه و... تشکیل شده‌است. در سال ۲۰۱۲ نزدیک به ۳۵۰٬۰۰۰ نفر مشغول به کار برای این مجموعه بوده‌اند. سامسونگ الکترونیکس بزرگترین شرکت این گروه است.





 

برای دیدن گوشی های (samsung) به ادامه ی مطلب بروید

 

*باتشکر از سایت (ویکی پدیا)*






علیرضا امیری بازدید : 184 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)



 


 





 

شرکت اَپِل (به انگلیسی: . Apple Inc) یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل (.Apple Computer Inc) در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تاسیس شد.

این شرکت در دههٔ هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل I، اپل II، اپل III و پس از آن مکینتاش به بازار به آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی نمود.

اپل معمولاً به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آی‌پاد، آی‌مک، مک بوک و آی‌فون را نام برد.

همچنین این شرکت در زمینهٔ تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف، آی ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک اواس ده نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند.

مدیریت اجرایی این شرکت برعهده استیو جابز بوده است. وی یک ماه قبل از مرگش از ریاست این شرکت کناره گیری کرد و به جای آن تیم کوک ریاست این شرکت را بر عهده گرفته است. استیو جابز وی همراه با استیو وزنیاک و رونالد وین[۳] این شرکت را بنیانگذاری کردند. رونالد وین در کمتر از دو هفته سهام خود را واگذار کرد.

 

*برای دیدن انواع گوشی های ( apple ) به ادامه مطلب مراجعه کنید*





علیرضا امیری بازدید : 69 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

http://blog.bazar.ir/wp-content/uploads/2013/05/galaxy-s4-black-mist-l-and-galaxy-s4-white-frost.jpg

 

http://94.182.142.2/Digikala/Image/Webstore/Product/P_14824/Original/Mobile-Samsung-Galaxy-S4-16GB6c4eb0.jpg

 

http://barsam.ir/wp-content/uploads/2013/07/Samsung-Galaxy-S4.jpg





 

سرانجام انتظارها برای استفاده از غول هوشمند شرکت سامسونگ یعنی گلکسی S4 به پایان رسید و بهترین گوشی موجود در بازار جهان به بازار ایران نیز رسید.
به گزارش آی‌تی‌آنالیز، همانطور که از این گوشی بی‌رقیب انتظار می‌رفت گلکسی S4 توانست به سرعت جایگاه جهانی خود را یافته و توجه کاربران و رسانه‌های زیادی را نیز به خود جلب کرد. این گوشی اما وارد یکی از بازارهای پرمصرف دنیا یعنی ایران نیز شده و بی‌شک متقاضیان ایرانی علاقه‌مند به کسب اطلاعات و مشخصات فنی Galaxy S4 هستند.
متن حاضر ضمن بررسی موشکافانه قابلیت‌ها و قدرت‌های این گوشی به شما در شناخت هر چه بهتر و قیاس آن با سایر مدل‌ها برای یک خرید دقیق کمک شایانی می‌کند.
این گوشی با لمس قاب پشت گوشی امکان به اشتراک گذاشتن انواع Media از طریق NFC را فراهم می‌کند.
این گوشی دارای بلوتوث 4.0 است و پشتیبانی Wi-Fi شامل نسخه های a/b/g/n/ac و سازگاری باند 2.4GHZ و 5GHZ است.
امکان اشتراک با سایر دستگاه‌های NFC نیز وجود دارد اگرچه کارایی آن محدود به چیزی است که توسط Beam آندروید فراهم شده است.
قابلیت Allshare DLNA بعنوان یک نرم افزار جداگانه مورد استفاده قرار می‌گیرد که اکنون در نرم افزارهای مربوطه سامسونگ نیز ادغام شده است.
برای به اشتراک‌گذاری محتوا یا دسترسی به آن دستگاه‌های مجاور با قابلیت DLNA می‌توانید مستقیما از نرم افزار My Video و پخش موسیقی این کار را انجام دهید.
یک پورت اینفرارد نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با استفاده از نرم افزار Watchon سامسونگ، تلویزیون‌های مختلف و سایر دستگاه‌ها را کنترل کنید.
سامسونگ Galaxy S4 در جعبه خود دارای یک سری لوازم جانبی استاندارد است.
آداپتور A/C که باید با کابل MicroUSB مورد استفاده قرار گیرد به همراه یک جفت earphone با طراحی جدید مشاهده می‌شود که در مقایسه با هدفون موجود در جعبه Galaxy S III ساختار بهتری دارد. این بار تمامی لوازم جانبی به رنگ سفید است.
earphone های جدید ، HS330 نام دارند و برای ارتقای کارایی دارای دو بلندگو برای صداهای فرکانس بالا و پایین است.
این هدفون‌ها در مقایسه با هر هدفون دیگری که در جعبه گوشی‌های هوشمند وجود دارد باس را بهتر ارایه می‌دهند.
با اینحال نمی‌توانند بطور کامل جایگزین earphone های پیشرفته‌ای شوند که بطور جداگانه از بازار خریداری می‌کنید.





علیرضا امیری بازدید : 54 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

اکنون درست زمانی است، که مردم زیادی در انتظار لحظه به وقوع پیوستنش بودند، ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۲، ساعت ۹٫۳۰ دقیقه سان فرانسیسکو، کنفرانس مطبوعاتی اپل و معرفی آخرین دستاورد این کمپانی Apple iPhone 5!

به گزارش سرویس علمی «انتخاب» ؛ نسل جدید گوشی های هوشمند آیفون از آخرین مدل آن بلندتر، نازک تر و سبک تر است.

شرکت آمریکایی اپل چهارشنبه با رونمایی از گوشی تلفن همراه آیفون ۵ اعلام کرد، بلندتر بودن این گوشی نسبت به نمونه های قبلی باعث می شود اپلیکیشن های بیشتری در صفحه نمایشگر آن در دسترس باشد.

 

بنابر اعلام اپل، گوشی جدید ۱۸ درصد نازک تر و ۲۰ درصد سبک تر از گوشی آیفون ۴ اس است.

 

به رغم بزرگ تر شدن صفحه نمایشگر آیفون جدید، این صفحه همچنان انواع مشابه تولید شده به وسیله شرکت های نوکیا و سامسونگ کوچک تر است.



عرضه گوشی جدید قرار است از ۲۱ سپتامبر آغاز شود.

به نظر می رسید دستاورد جدید اپل بلند تر از هم خانواده های قبلی خود باشد، و همینگونه هم شد، آیفون ۵ با صفحه نمایش ۴ اینچ و شبکیه نمایش چشم ۱۶:۹، وضوح تصاویر به ۱۱۳۶ تغییر یافته است یا کیفیت ۶۴۰ پیکسل برای تصویر که تصاویری با کیفیت فوق العاده حتی زمانی که آنها را نزدیک می کنیم خواهد داشت. آیفون در این مدل کاستی های مدلهای قبلی را از بین برده است، ضخامت ۷٫۶ میلیمتری که بدون شک آن را تبدیل به باریک ترین آیفون تا به امروز نموده است. یکی از موارد دیگر که بسیار به چشم می آید، وزن ۱۱۲ گرمی آیفون ۵ است که ۲۰% از مدل قبلی سبک تر شده است.

علیرضا امیری بازدید : 59 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 





 

با این همه اما مجله آنلاین PC Mag به تازگی گزارشی از تست‌های مختلف انجام شده روی آی‌فون 5 را منتشر کرده است که نتایج جالبی را به همراه داشته است.

این گزارش نشان می‌دهد که بعد از تست‌های مختلف در زمینه پردازش و قدرت مرور اینترنت مشخص شد آی‌فون جدید سریع‌ترین موبایل هوشمند جهان است.
 
در این تست‌ها آی‌فون 5 با نسخه‌های قبلی آی‌فون و البته موبایل‌های آندرویدی مانند Samsung Galaxy S III و Motorola Droid RAZR M مقایسه و بررسی شده است. در نهایت اما آی‌فون 5 به راحتی نسخه‌های قبلی آی‌فون را پشت سر گذاشته است.
 
این گوشی در تست مربوط به مرور وب سرعتی تا دو برابر بیشتر از آی‌فون 4S و سه برابر آی‌فون 4 را برای خودش به ثبت رساند. نتیجه این تست حتی با به روز کردن سیستم عامل همه این گوشی‌ها به نسخه iOS 6 که سرعت مرور وب را هم بالا می‌برد، هم ثابت و درست باقی ماند.
 
در تست کلی هم آی‌فون 5 سرعت عملکردی تا 5/2 برابر بیشتر از آی‌فون 4S و تا 2/4 برابر بیشتر از آی‌فون 4 دارد. با این همه هر سه این مدل‌ها همچنان در بازار به فروش می‌رسند و طرفداران و خریداران خودشان را دارند.
 
در تست‌های گرافیکی هم گوشی آی‌فون 5 امتیازی تا 2/2 برابر بهتر از آی‌فون 4S و تا بیش از 8 برابر سریع‌تر از آی‌فون 4 را بدست آورده و به ثبت رسانده است. PC Mag همچنین اعلام کرده است که بر اساس تست‌های انجام شده آی‌فون 4S که سیستم عامل iOS 6 را روی پردازنده دو هسته‌ای 800 مگاهرتزی A5 اجرا می‌کند، عملکردی شبیه به گوشی‌های مبتنی بر نسخه 4 آندروید مانند Samsung Galaxy S III و Motorola Droid RAZR M دارد که هر دو این گوشی‌ها دارای پردازنده 5/1 گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon S4 هستند. این در حالی است که مرورگر Safari سرعت بهتری نسبت به مرورگرهای آندرویدی دارد.
 
بر اساس این تست‌ها مشخص شد که آی‌فون5 در تست مرور وب امتیاز تا 80 درصد بالاتر از مدل‌های دیگر به دست آورد که این باعث شد تا در تست Sunspider که مربوط به بررسی عملکرد موتور JavaScript در مرورگرهای وب است، بسیار سریع‌تر از دیگر موبایل‌‌های هوشمند مشابه خودش باشد. در تست Geekbench که مربوط به عملکرد پردازنده در سیستم عامل‌ها و پلت‌فرم‌های مختلف و راحتی کار با سیستم عامل‌ها است هم آی‌فون 5 امتیاز قابل قبولی به دست آورد. در تست‌های حافظه و استریم که مربوط به بارگذاری اطلاعات داخل و خارج از حافظه رم هستند، آی‌فون 5 بسیار بهتر از مدل‌های قبلی آی‌فون بود.
 
نکته جالب اینکه در تست پردازش گرافیکی آی‌فون 5 امتیازی تا سه برابر بالاتر از گوشی‌های Samsung Galaxy S III و Motorola Droid RAZR M بدست آورد. به این ترتیب مشخص شد که آی‌فون 5 به طور کلی سرعتی تا دو برابر بیشتر از آی‌فون 4S داشته و در واقع سریع‌ترین دستگاه‌ دیجیتال شخصی است که در دنیا به فروش می‌رسد.



تعداد صفحات : 23

درباره ما
سلام اگر بخواهید عکس های از مدیر سایت را ببینید در اینستاگرام:__alirezaamiri
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • سه شنبه 20 آبان 1393
  • دوشنبه 12 آبان 1393
  • پنجشنبه 08 آبان 1393
  • پنجشنبه 03 مهر 1393
  • دوشنبه 03 شهريور 1393
  • دوشنبه 27 مرداد 1393
  • چهارشنبه 14 خرداد 1393
  • سه شنبه 13 خرداد 1393
  • پنجشنبه 08 خرداد 1393
  • يکشنبه 04 خرداد 1393
  • سه شنبه 02 ارديبهشت 1393
  • جمعه 15 فروردين 1393
  • پنجشنبه 14 فروردين 1393
  • سه شنبه 12 فروردين 1393
  • دوشنبه 11 فروردين 1393
  • يکشنبه 10 فروردين 1393
  • شنبه 09 فروردين 1393
  • جمعه 08 فروردين 1393
  • پنجشنبه 07 فروردين 1393
  • چهارشنبه 06 فروردين 1393
  • سه شنبه 05 فروردين 1393
  • دوشنبه 04 فروردين 1393
  • جمعه 01 فروردين 1393
  • پنجشنبه 29 اسفند 1392
  • سه شنبه 27 اسفند 1392
  • دوشنبه 26 اسفند 1392
  • جمعه 23 اسفند 1392
  • پنجشنبه 22 اسفند 1392
  • چهارشنبه 21 اسفند 1392
  • شنبه 17 اسفند 1392
  • دوشنبه 12 اسفند 1392
  • يکشنبه 11 اسفند 1392
  • شنبه 10 اسفند 1392
  • جمعه 09 اسفند 1392
  • پنجشنبه 08 اسفند 1392
  • چهارشنبه 07 اسفند 1392
  • سه شنبه 06 اسفند 1392
  • دوشنبه 05 اسفند 1392
  • شنبه 03 اسفند 1392
  • جمعه 02 اسفند 1392
  • پنجشنبه 01 اسفند 1392
  • چهارشنبه 30 بهمن 1392
  • سه شنبه 29 بهمن 1392
  • دوشنبه 28 بهمن 1392
  • يکشنبه 27 بهمن 1392
  • شنبه 26 بهمن 1392
  • جمعه 25 بهمن 1392
  • پنجشنبه 24 بهمن 1392
  • چهارشنبه 23 بهمن 1392
  • سه شنبه 22 بهمن 1392
  • دوشنبه 21 بهمن 1392
  • يکشنبه 20 بهمن 1392
  • شنبه 19 بهمن 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • چهارشنبه 16 بهمن 1392
  • دوشنبه 14 بهمن 1392
  • يکشنبه 13 بهمن 1392
  • جمعه 11 بهمن 1392
  • يکشنبه 29 دی 1392
  • شنبه 28 دی 1392
  • جمعه 27 دی 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • چهارشنبه 25 دی 1392
  • سه شنبه 24 دی 1392
  • نظرسنجی
    به نظر شما کدام موبایل مناسب تر است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 1,027
  • بازدید سال : 3,263
  • بازدید کلی : 113,917